Staré tramvaje v Praze:
Ukončení provozu v roce 1974

Dne 8.5.1974 byly staré dvounápravové vozy nasazeny ještě na 3 linkách: 18, 23 a 7. Zatímco na linkách č.18 a 23 jezdily kompletní soupravy s vlečňáky, na lince 7 pendlovaly solo vozy mezi smyčkou Hrdlořezy a Olšanským náměstím. Tam byla konečná - pouhý přejezd do opačného směru. Otevřené skládací dveře byly zavřeny a zavřené otevřeny, pokladny se přestěhovaly na levou stranu a jelo se zpátky. Dopředu do Táboritské ulice se jet nedalo, trať byla v opravě. Tuto trasu absolvoval též vůz č. 2172 v péči Kroužku přátel městské dopravy při Dopravním podniku hl. m. Prahy. Proto označení "K".
1. Káčko na Olšanském náměstí 2. Tramvaj č.7 3. Káčko a za ním tramvaj č.7 4. Konečná v Hrdlořezích 5. Konečná v Hrdlořezích
6. Konečná v Hrdlořezích 9.5.1974 ráno byl v Ústředních dílnách v Hostivaři ke Káčku připojen vlečňák. Krasin č. 1502. Souprava projela Černokosteleckou a Vinohradskou ulicí na Václavák a dále do Parku kultury (dnes Výstaviště). Poté dojela přes Špejchar a Kulaťák na smyčku Červený vrch. Z vozovny Vokovice - tehdejšího depozitáře - vyjel konvoj starých vozů směrem do centra. Káčko se přidalo na konec a konvoj dojel k Parku kultury, kde nacouval na slepou kolej. Nakonec vozy slavnostně a zároveň smutně projely celou Prahou. (V nejlepším mi bohužel došel film.)
7. Kompletní Káčko v Ústředních dílnách DP Hostivař 8. Kompletní Káčko 9. Odstavená Ponorka s Krasinem 10. Ponorka č. 3062, Krasin č. 1562 11. Káčko na Černokostelecké ul.
12. Káčko na Černokostelecké ul. 13. Detail 14. Káčko  a  T1  u  Muzea 15. Káčko u Parku kultury 16. Konečná Červený Vrch
17. Plakát na Káčku 18. Plakát - detail 19. Vnitřek Krasinu 20. Vůz č.500 21. Konvoj
22. Velký Vamberák, před ním Plecháč 23. Zase u Parku kultury - Boj o prospekty A to je z této akce vše, co mám.